Monday, December 20

Töö.

Olen nüüd restos tööl käinud täpselt 2 nädalat ehk11 päeva. Esimene nädal oli suht hullumeelne. Vähe sellest et oli täismaja, olin ma ju ka uus ja kobakäpp. Nüüd aga asjad selgemad, tean kohalikke õlle sorte, menüüs pakutavate toitude nimesid, oskan teha jooke ja magustoite. Ja lisaks on täitsa lõbus ka. Inimesed on siin ikka jube toredad ja viisakad. Ja põhiline küsimus on muidugi, endiselt: "Kust sina siis pärit oled?". Üks onu küsis eelmine pühapäev veel eriti armsalt: "Where does that lovely voice come from?" ehk "kust see ilus/armas hääl pärs on?" :) Kas pole siis mitte tore töötada nii. Natuke hakkab juba tüütama, et pead iga päev vähemalt kaks-kolm korda rääkima, kust sa pärit oled, mis sa siin teed, milline Eestis ilm on, mis keelt te seal räägite jne. Õnneks ajalooni pole veel jõudnud, sest tööd on ju ka vaja teha.

Eile oli ka üks tore tööpäev. Kuigi see oli suht hull, kuna juuuube kiire oli ja metsikult palju rahvast taaskord. Aga üks laudkond õppis mu nime ära ja siis kogu aeg tänasid mind nimepidi ja olid niisama vahvad. Tore oli oma nime kuulda. Ja ka naljakas. A teine laudkond lissalt hüüdis kogu aeg "estonia", "estonia". Tundub, et ma olen päris populaarne ;) Ja eile oli ühes seltskonnas ja üks vene mees, kelle vend on sündinud Kuressaares. Maailm on väike, või mis? Hakkas siis kohe minuga vene keeles puristama. Nats kokutasin vastu ja siis läksin ikka inglise keelele tagasi.

Täna üks vanapaarike aga pani mulle südamele, et ma üksi siin ringi reisima ei hakkaks ja endale ikka reisikaaslase otsiks. Ja alati soovitakse mulle toredat aega siin :) Nii armas!

Mis veel restorani tööst. Süüa saab seal juuube hästi. Kui ma muidu eelistan ikka kana ja kala lihale, siin nüüd on lihast saanud A&O. See, kuidas Daniel (koha omanik ja kokk, Carli sõber, pärit Horvaatiast) liha teeb, on nii njämmmm. Olgu see siis looma- või sealiha. Ahjukartul või kroketid ja juurviljad kõrvale, šaminjonikaste ka ja ongi kõht jälle punnid. Ja nii enam vähem iga õhtu. Ja kuna me tavaliselt sööme alles siis, kui köök on töö lõpetanud ja inimestel söögid-joogid ees, ehk 21-22 ajal, siis Merit muidugi kosub siin vaikselt (a) Aga kuna seda luksust ainult veel nädalake, siis ma väga ei muretse. Äkki pärast seda olen vee ja saia peab :D Üleeile õhtul tegi Daniel meile Hershys'e šokolaadi ja jäätise kokteili, mis oli lausa jumalik!! Seda ei anna isegi kirjeldada, kui jumalik see oli. Niiet mõnus töökoht mul siin :)

Hetkel panen punkti. Kohe tuleb meil bbq õhtu. Õnneks on vihm ka hetkel oma töö lõpetanud (täna on terve päeva ladistanud). Aga punkt siis.

ps: jei, mul on üks follower, vähemalt keegi loeb mu blogi
. täh Kats! :)

1 comment: