Thursday, September 1

Talv?


Kui päeval on õues 20 kraadi sooja, siis kas on tegemist talve või suvega? Lühikesed püksid ja ohtralt päikesekreemi – suvi. See on suvi. Minu jaoks vähemalt. Sest Uus-Meremaal peaks august olema talve kõige külmem kuu. No ega ikka ei ole küll. Kuigi tegelt, lund saime 2 korda ja nüüd lubab homseks ka lund. Loodetavasti viimast. Ja lumega on päris krõbe ka. aga siiski. Muidu päike kõrvetab ja ütleks et Eesti suvi on siia üle tulnud. Mulle sellised talved meeldivad.

Ainuke pisike mure on see, et valged kindad on käes ja valged sokid jalas. Pole just kõige ilusam vaatepilt. Aga just sedasi juhtub, kui töötad iga päev õues kuuma päikese käes. Joodiku päevitus. Eks siis paistab kui kena ma Samoal välja näen. Äkki saadetakse kohe tagasi. Saarelt välja. Marss.

Kõige kõigem ongi praegu see, et viinamarja töö on läbi. Täna oli viimane päev. 3 kuud rasket tööd on LÄBI!!!! Ja PUHKUS Samoal on kohe kohe ukse taga. Juba laupäeval. Mida veel hing tahta oskaks. Sooja sisse ja tööst kaugele kaugele.

Niiet teengi pausi kaheks nädalaks ja kirjutan kui taaskord Uus-Meremaa mandril tagasi olen.

Samoa - siit ma tulen!!!

No comments:

Post a Comment