Friday, March 11

Kohv.

Tegin just kohvi. Mm kui hea kohv ikka olla võib. Isegi, kui mul on siin kõige tavalisem iselahustuv kohv ja rammus lehmapiim, on see hea. Mul vist ei saa kohvijoomisest kunagi küll. Ja täna just lugesin lehest, et kuidas säilitada noorus ja hea tervis ning vorm. "Ära joo veini, kohvi ja karboniseerituid jooke." Viimast ma nagunii ei tee, aga vein ja kohv - need on mu lemmikud. Kui täitsa aus olla, siis joon ma hetkel siin iga päev 2 suurt tassi kohvi ja 2 klaasi veini. Mõnus viis alustada ja lõpetada oma päev.

Ja kohvikutes käimist naudin ma endiselt. Ja kohvi üle siin kurta ei saa. Kohvi on siin HEA. Väga hea. Isegi suvalises kohvikus või mingis justkui sööklas saab jube hea flat white'i (nagu lame valge). Seda juuakse siin kõige rohkem. Ka mina vahetasin harjumuspärast cafe latte ruttu flat white'i vastu. See on vist isegi veic rohkem piimasem kui latte, aga mulle meeldib. Ja kohvi maitset on ikka ka tunda. Ei ole ainult piim. Ausõna.

Kõige huvitavamad kohvi nimetused ongi siis flat white ja long black (a'la nagu topelt kohvi piimata ehk must kohvi) ning väherasvast piima kutsutakse trim milk.

Aga kodudes juuakse palju iselahustuvat kohvi ja see on siin päris hea. Ma poleks kunagi arvanud, et hakkan igapäevaselt iselahustuvat jooma, aga joon. Sel on rohkem kohvimaitset kui meie iselahustuvatel. Ja pole tunda seda paha kõrvalmaiku ka. Nüüd aga mõtlen, et kuidas ma homme poodi saan kohvi osta, sest mu iselahustuv sai täna otsa..

Elagu kohv!! ;)

1 comment:

  1. Elagu flat white,
    Aga Okeaaniast flat white sõltlasena Eestisse naasmine on väga raske. Võõritusprogramm lamedast valgest kulgeb raskelt ning usun,et kui seda maitsta taas saaks, siis sõltuvusse kohe jälle jääks

    ReplyDelete