Wednesday, August 17

Avastus.


Eelmine nädal rääkisime ühe töökaaslasega, sakslane Andre, et ta viisa lõpeb novembris ja et tal ainult 3 kuud jäänud. Mõtlesin, et issand kui vähe tal jäänud on. Ja mis tal kõik veel tegemata on. Aga kui kodu poole sõitma hakkasime, siis tabas mind teadmine, et appi, minu viisa lõpeb ju ka novembris. Appi, mul on ka ainult 3 kuud jäänud. Ja kui ma siin veel 2 nädalat töötan, siis 2 nädalat Samoal puhkan (jaa, lähme puhkama, viimaks ometi!!!) ja 17.sept tagasi tulen, on mul ainult 2 kuud jäänud. Paanika klaarika. Pole piisav see aeg kohe mitte. Aga eks see paanika läks kohe mööda, kui avastasin, et mul veel 3 kuud viisapikendust tagataskus varuks. Sest muidu ei jõua kohe mitte kõiki olulisi ja imelisi kohti ära näha. Aga hetkeks lõi see avastus jalad ikka nõrgaks küll. 

Me siin hetkel nüüd istume hoopis vihma lõksus. Lumevang sai selleks korraks läbi ja tuli vihmaaeg. Ei näe valgust tunneli lõpus.. Või tegelt, raamatukogu, pank ja apteek on nüüd vähemalt avatud. Ja äkki tuleb päike ka ikka laupäeval välja :)

Ehk siis, päikest. Teile ja meile. :)

No comments:

Post a Comment