Wednesday, August 31

Jalutuskäik.

Või pigem ronimine. Ei, rohkem nagu sumpamine. Sumpamine, jah. Üle-eelmine laupäev oli meil nii ilus päikseline ilm, üle pika aja, et otsustasime ühe mäe otsa jalutama minna. Sest Merit tahtis ümberkaudseid lumiseid mägesid näha. Juba ammu ammu. Ja nüüd tundus selleks kõige sobivam hetk olema, sest eelmine nädal oli hull lumi maha tulnud ja nüüd säras päike sinises taevas. Ja mõnus sossu oli õues. Mõeldud, tehtud.

Naiivsed nagu me olime, panime teksad ja matkasaapad jalga. Veepudelid kotti ja minek. Mina, David, Mathieu ja Gurman. Mõtlesime, et mis see tund aega tippu kõndimist siis ära ole. Eelmine kord käisime Mt Grey'l Davidiga mais ja polnud hullu raske. Miks siis seekord raskem peaks olema?!

Jõudsime siis metsa, raja algusesse ja asusime teele. Lumi oli igal pool. Igal pool. Ja iga sammuga vajusid natuke lume sisse. Kas siis pahkluuni, põlveni või lausa puusani. Mõnikord oli ikka tükk tegu, et jalga sügavalt august kätte saada. Ja rada iseenesest. Rada oli mõnikord raske leida. Aitas kaasa, et olime seal enne olnud. Sest rada oli täis katkiseid puid, kuuski, oksi ja noh, lund muidugi. Aga lõbus oli. Vahlduva eduga raske ja naljakas. Ja isegi märjad jalad mingil hetkel enam ei lugenud. Tippu jõudsime. 1,5h. Mis on väga hea sellise raja kohta.

Ja tipus oli ilus. Päikseline ja supper lumine. Ja need lumised mäed. Kuidas need mulle meeldivad. Nii väga väga kohe. Imeilus. Postkaart.

poosetamas lume ja jää keskel

lumi ja rohelus koos
lume ja tuule tulemusena muutus posti välimus tundmatuseni

Lisaks postkaardi pildile oleks tahtnud ka süüa. Kuna me olime naiivsed, nagu ennist mainised, ei olnud meil mitte midagi peale ühe õuna kaasas. No jah. Mis siis ikka. Tuli kodupoole teele asuda. Otsustasime tagasi minna mööda autoteed. Mööda porist kruusateed. Hambad ristis ma seal pori sees siis plärtsusin. Ja alla me jõudsime. Ja koju sööma ka. Tegelt, läksime ülemuse Beni juurde grillima. Sai vorstikesi, kana ja liha, õlu ja veini. Piljardit ja pokkerit. Kaminatuld ja lissalt lösutamist.

Selliseid laupäevi võiks kohe rohkem olla! ;)