Tuesday, September 27

Kevad.

Linnud siristavad. Pungad on rohelisid ja puud õites. Nartsissid ja tulbid juba kollased ja punased. Lõhnab nii nii magusasti. Ja päike on päeval nii kuum, et võib lühikesed püksid juba täitsa jalas hoida. Mitte küll iga päev, aga siiski. Saab murul istuda ja piknikutada. Saab telgis magada. Isegi, kui on vaja palju tekke ja rohkem riideid, saab tudutud. Kevad on kohal. Ja see on üks ilusamaid aegu. Ei jõua ära oodata, mil kõik on roheline ja värviline.

 
 
 

Kevade tervituseks otsustasin mina lennukiga lennata :) Oi kui ilus see lennuk on. Ja kui pisike. Mootorita teine. Mõeldud tehtud. Istusin eelmine reede lennukisse esipiloodi kohale ja õhku meid viidigi. Kuna lennukil puudub mootor, siis kasutasime teist lennukit õhku viimiseks. Kui olime piisavalt kõrgel, vabastati meid köiest ja hakkasime ise liuglema. Olin õhus tund aega u 2300km kõrgusel. Mägede kohal. Ja oi millised vaated! Suu jäi mul lahti. Mega mega mega. Pole mina ju kunagi mägesid enne nii näinud. Supper lissalt! Ja kõige supper tipuks sain veel ise juthida ka. Olengi piloot nüüd :) nali.

algus
 
kõrgel taevas
 

 
maandumine
ja lõpp
 
 

Ilusat värvilist sügist teile, mina naudin siin kevadet väga :)

1 comment: