Tuesday, January 10

Hüvasti, kirsid!

Just nii, kirssidega jätsime täna hüvasti ja liigume tagasi Mud House'i ja viinamarjadesse. Kirsid meile meeldisid. Isegi, kui nende korjamine oli jube raske, eriti kuuma päikese all, ja jalad-käed sinikaid täis, näpud valusad nind redel tüütu, meeldis meile seal. Meeldisid inimesed. Meid oli seal mingi 30 inimest telkimas, reisijad, nagu meie ja ka kohalikud. Tore oli inimeste seas olla, jutustada, kurta, jalkat mängida (mina küll vaatasin ainult), koos süüa jne. Meeldis ka see, et telkida sai tasuta. Pluss oli seal suur köök, pesumasin, dušš, mida veel tahta. Miks me aga lahkusime? Sest tööd ei olnud piisavalt. Alustasime 2.jaanauril, töötasime 2 päeva ja siis oli 3 vaba päeva. Siis töötasime 2 päeva ja nüüd öeldi, et 4-5 vaba päeva. Ja töötunnid ei olnud mitte 8-10h, nagu me lootsime, vaid 4-6h. Ja mul ei ole siin ju aega raisata, eks. Ainult 6 nädalat veel jäänud. No ja nii mee pöördumegi vanasse heasse kohta tagasi ja loodame, et seal saab järgmised paar nädalat paljupalju töötada :)

Skippers kajon, kus veetsime 3 vaba päeva
 

Muide, ma juba ostsin omale 23.veebruariks pileti Singapuri. Aga see on ka kõik, siiani ei tea, kuhu ma sealt täpselt edasi lähen. Natuke on veel aega mõelda õnneks.

Oi, ja meil on autos nüüd 2 suurt kilekotitäit mureleid, nämm nämm ;) Ja lisaks veel hunnik aprikoose! Mõnus mõnus. Aga nüüd lähen, sest meil veel 5h sõitu Waiparasse ees. Vähemalt on mul seal nett. Ja loomulikult töö. Niiet kirjutame siis. Praegu aga sauh!

No comments:

Post a Comment