Thursday, July 21

Need ilusad varajased hommikud.

Hommikud üllatavad mind endiselt. Ja isegi, kui olen jätkuvalt sunnitud ärkama kell 6, on see seda väärt. Taevas on väärt ka -4 kraadi ja härmatise all olevaid veinioksi. Taevas võib ikka vapustav olla. Ahhetama panev. Ja fotoka järgi paneb kohe kindlasti haarama.

Eelmine reede, 15ndal, oli üks külm külm hommik. Ja mina olin nii laisk, töö mitte ei sujunud külmunud sõrmede, varvaste ja tagumikuga, et otsustasin hoopis pilte teha. Ja seda ilu nautida. Muidugi kannatas selle all mu palk, a nuh, ei saa ju sundida ka end :)

Mud House, viinamarjaistukud ja lumised mäed
 
 
 
 
 
lõuna ajal, vut selline vaade ongi
jää


Kus nüüd sai pilte. Aga lissalt nii ilus oli. Ja see esmaspäev oli veelgi külmem. -4 kraadi lausa. Õnneks oli seekord rohkem riideid seljas ja töö läks kuidagi lupsti. Võib olla aitas sellele kaasa ka pühapäevane basseinides mõnulemine. Ja seekord oli veelgi ilusam. Päike tõusis. Maa härmas. Nagu koduski talvel need mõnusad talveilmad, kui päike paistab ja lumi talla all krudiseb. Kuigi jah, siin ei saa veel lumest rääkida. Mägedes küll. Ja mis veel mu tähelepanu äratas. Ämblikuvõrgud. Need oli kuidagi ni imelised. Kuna mul fotokat see päev ei olnud, siis tuli leppida telefoniga. Aga ettekujutise saate ikka :)

kõik on härmatise all
 
 
 


Üldiselt mulle siinne talv hetkel meeldib. Meenutab pigem kevadet. Ju sellepärast nii väga naudingi. Ja kuigi hommikud võivad päris külmad ja krõbedad olla, on päeval päike ni sossu, et ole või t-särgi väel. Mida veel tahta! ;) Kuigi hommikud võiksid ju natukene soojemad olla. :)

Okih, lõpetan nüüd, sest muidu pole järgmine kord midagi ju kirjutada.
Lehvan.

No comments:

Post a Comment