Monday, July 25

Winter wonderland.


Ja lisaks jõudis ka talv meile kohale. Reedel oli juba krõbedalt külm. Laupäeval veel külmem ja ka vihmane ning pühapäeval umbes kella 17 paiku hakkas lõpuks lund sadama. Võiks seda tegelt isegi tuiskamiseks kutsuda, sest tuul oli tugev ja lund tuli ja tuli. Me isegi töötasime päeval 4h, sest esmaspäevaks lubas kohutavat külma, kesse siis koera õue ajab. Ja oi, see 4h oli ikka külm. Prrr. Ja täna, ärgates, oi, täielik talv õus. JA lumememm ka hoovi peal. Ja nii olemegi kodused täna. Mõnulesime sooja teki all, vaatasime filmi ja möllasime veic lumes. Aga ilus on küll. Väga ilus kohe. Kuigi, kuna siin miinuskraade ei ole, siis on tänavad juba lörtsised ja vesised. Aga meie oleme ju metsa sees veinipõõsaste ja mägede vahel.

Vot nii palju siis minu briljantsest plaanist Uus-Meremaale sooja kätte põgeneda.:)



 
 
 

Uudistest veel nii palju, et eelmisel reedel toimusid siinkandis veinipõõsaste kärpimise/pügamise võistlused. Nimega – Silver Seccators (Hõbedased käärid). No ja me mõtlesime, et osaleme siis ka. Mina, David ja Cris meie majast, ja siis veel mõned poisid töölt. Oli nii meeskonna kui ka individiaalne võiduvõtt. David on kiire meil ja tema läks võitma. Nii meeskonnaga kui individuaalis. Mina ja Cris, no meie läksime rohkem bbq ja õlu pärast. Ma olin ka meeskonnas küll. Ühe India ja kohaliku poisiga. Pole õrna aimugi, mis koha me saime, aga vähemalt nalja sai. Ja süüa juua sai ka. Mud House esikohta küll ei saanud, see aasta oli kuidagi üllatavalt tugevaid tegijaid täis, aga kolmas koht meeskonnale tuli ära. Davidi meeskonnale siis.Tublid olime!

minu meeskond: Gurman (india), mina (eesti) ja David (uus-meremaa)
 
 
 
 
mina ja Cris individuaalselt nüüd
 

Nüüd aga lume sisse tagasi! ;)

1 comment:

  1. Hei Merit, jõudsin ka nüüd sinu blogini läbi Internetiavaruste ja saadan sulle palju tervisi Amsterdamist. Jõudu lumememmede meisterdamisel (:

    ReplyDelete