Thursday, July 21

Sullsull.

Heia hei kodused. Kuna olen nüüd natuke laisk siin olnud, siis teen kohe kaks postitust seekord. Peab end natukene parandama, eks? :)

Eluolu on siin endine. Ikka töö ja töö. Nüüd püüame ka laupäeviti töötada, natuke rohkem taskuraha teenida. Ja nii need päevad siin lähevadki. Eelmine nädal saime vihma ja megat tuult. Ja see tuul on siin tugev. Aga ega see meid ei takistanud töötamast ja olemast. Hommikuti oli veic imelik tööle minna. Ja see nädal oleme saanud hommikuti härmatist ja päeval sooja päikest. Päike on endiselt parim!

Mis mulle eelmisest nädalast kõige rohkem meeldis, on see, et võtsime pühapäeval natuke aega endile, ja poe-interneti asemel läksime hoopis Hanmer Springsi (kus juba korra enne siin tööleasumist ka käisime) ning mõnulemise 3 tundi kuumades mullitavates basseinides. Vot see oli parim hetk üle pika aja! Ilm oli mega ning kuumad basseinid olid just see, mida me vajasime. Ma vist jäin isegi magama seal. Igatahes suu vajusmul vahepeal lahti. Ihhhi. No selline unevajadus on, et no mis teha. Kaasa ei aita ka see, et olenemata sellest, mis kell ma magama lähen, ärkan juba mingi 4-5. Ei jää enam magama ka ja nii ma väsinud olengi.

 
 
tagaplaanil on üks lumine mäetipp, mille otsa eelmine kord ronisime
ja megaväsinud mina, mõnulemas

Selline mõnus pühapäev meil siis siin oligi! Nüüd on juba neljapäev ja siis jääme nädalavhetust ootama. Jei. Ja ma luban, et kriban rohkem. Äkki tuleb millalgi ka rohkeim uudiseid. Allpool on üks postitus veel, et siis nn kaotatud aega tasa teha.

Praegu aga kallan ja saadan palju tervisi ja luban, et olen varsti tagasi.
Merka.

2 comments:

  1. Hihii, kas sul on joodiku päevitus?

    ReplyDelete
  2. jaaa (a) isegi talvel saad siin joodiku päevituse :D

    ReplyDelete