Monday, February 28

Laupäev.

Käisin mina eile üle pika pika aja kinos. Üksinda. Hamiltonis. Kino nimi on Lido. Ja kino oli suht luksuslik. Ilusad sametised diivanid ja ilusa mustriga tugitoolid saalis, väga puhas ja korralik. Kuna siin kino suht kallis (150kr, nagu meilgi kunagi), siis kohalikud eriti kinos ei käi. Ei saa aru, teenivad ju tegelikult rohkem kui meie, aga meil see kinokultuur ikka tugevam. Siin aga pigem luksus. Carl näiteks küsis, et kas ma olin üksi kinos. Nii kallis see nüüd ka minu arust pole A see selleks. Temal oli eile mingi poissmeesteõhtu ja mina ei tahtnud passida üksi farmis. Seega läksin vaatasin „The king's speech“. Väga hea film oli. Soovitan kõigile.Ja pärast, nii poole 12 paiku sain poistega kokku ja käisime linnapeal baarides ringi. Olime sellises kohas nagu Rodeo Rodeo. Selline vanaaegne ja kantri muusika. Njah, mis siis ikka. Aga inimesi oli linna peal palju. Mulle meeldis, sain passida. Tuleb tõdeda, nagu külapeal jutud käivad, et kohalikud naised ongi ikka suht koledad. Ja palju on paksusid ka. Sellist ilu nagu Eestis siin tõeti ei kohta. Aga eks ole ikka erandeid ka, ärme päris üldistusi tee. Ja mehed on ka suht tavaliselt. Ei ole veel sellist „OH!“ meest mina siin kohanud. Rannas on surfareid küll tore vaadata, ainult et ei ole veel teada saanud kas peale ilusa keha midagi muud ka on.

Aga hetk tagasi avastasin aias, et greibipuul on jube palju uusi rohelisi vilju küljes. See oli küll üllatus. Ja mina mõtlesin, et aeg hakkab läbi saama ja viimased oranžid greibid puu küljes ongi viimased. Aga kus sa sellega. Troopika aitab välja ja uued greibid on varsti platsis. Mida elu! :)

Rohkem hetkel uudiseid pole. Lähen kuuma päikese kätte tagasi. Mmõnuss! :)
Be happy!

No comments:

Post a Comment