Friday, February 25

Bäk.

Üle pika pika aja, sauu! :)

Olen tagasi levis. Lõpuks ometi. Taas on olemas nii internet kui telefonilevi. Samas, juba igatsen neid kaugeid paiku, vaikust ja rahu. Ja kuna ma olen veel natuke laisk ja lissalt ei viitsi veel pilte sorteerida ja väga pikalt kirjutada, siis luban, et kirjutan lähipäevil kõigist viimase kuuaja tegemistest pikemalt :)

A, ja kui tore on tagasitulles leida eest nii palju rõõmu, nagu pakikesed, mis sisaldavad kõige armsamaid kaarte, kõige nämmamamaid komme ja šokolaade ja mm, Jassi seemneleib, ja isegi armsad kingakesed, Taist.. Tänusõnadest ei piisa taaskord! Aga sellegipoolest, aitäh minu kallid Geitu, Mooni ja Anni! Ja aitäh ka kõik teised, et te mul olemas olete!


Sellised rõõmud mul siis siin päikese all!
Praegu aga kallistan.
mina.

No comments:

Post a Comment