Monday, April 4

Läheneme läheneme põhja saare lõunatipule :)

Heipa hei.

Kuna mul rohkem videosid, nende suuuuuruse tõttu, enam üleslaadida ei õnnestu, siis panen niisama pilte ja kirjutan natuke.

Taupost oleme nüüd õnneks, viimaks ometi, lahkunud. Autoga tundub praegu enam-vähem oka olema, aga ärasõnuda ka ei julge ju :) Oleme nüüd 60km kaugusel Wellingtonist. Uskumatu, et nii lähedal. Alati tundus, et see jube kaugel. Hetkel oleme sellises väikeses linnakeses nagu Paraparaumu. Istume raamatukogus internetis ja laeme telefone :) Muud me väga teinud polegi vahepeal, kui sõitnud aina lõunapoole ja telkinud erinevates metsades. Päris tore on. Hakkan telgiga juba ära harjuma. Teeme lõket, joome veini, sööme nämmat pastat. Pole paha :) JA õnneks väga külm ka pole. Natuke on, aga siis tuleb end teki sisse mässida ja nina teki alla peitu panna. Ostsime second handist sooja villase teki ka, nüüd sossum kohe.

Ilmad on mõnusad ja päikeselised olnud. Aga sügis on kohal. Värvid on ilusad. Mulle nii meeldib ikka. Ja hommikud on mõnusalt karged. Õnneks päevad suht soojad veel, et saab plätudega käia, aga kauaks seda lõbu vist ei jätku, sest lõuna saarel on sügis-talv külm ja vihmane. Ei ole midagi nii, et ainult suvi suvi :)

Natuke rohkem kui natuke pilte siis ka :)
lake Taupo, kus Merit paar päeva tagasi pead pesi :)

sügis :)
opossum, kes sõi meie potist pastajäänuseid ja mõtelnudki liigutada, kui me talle taskulabiga valgust näitasime ja meetri kaugusel seisime. Ja sel ööl oli neid seal palju..
üks telkimiskoht, kus opossumid meid siis külastasid

tihtipeale on telkimiskohtade lähedal ka kas jõgi või allikas
Desert Road - mulle meeldis väga

väike vahepeatus ja sõidukivahetus :)

eile öösel ööbisime siis sellises kohas
Aga nüüd pean lõpetada, sest raamatukogu pannakse varsti kinni ja peab natuke viinamarjaistanduste töökohti uurima. Läheme siis homme-ülehomme Wellingtoni, kultuurilinna, mida ma nii ootan. Oleme seal mingi 5 päeva, vaatame jooksvalt ja siis lõpuks lõunasaarele. Seal tahame kohe tööle minna, nii 2-4ks nädalaks. Sellised on hetkeplaanid. Hoian teid kursis.

Kas teil on kevad juba käes?