Sunday, April 17

Ja nii ongi, lõuna saar on kinni püütud.

 Istun hetkel ühes restoranis netis sellises linnakeses nagu Methven, mis asub u1,5h kaugusel Christchurchist. Niiet olen piisavalt kaugel maavärinatest. Miks ma siin olen? Töötan. Jaa, tulin lõuna saarele ja asusin kohe kahe päeva pärast tööle, niiet mul pole olnud aega, et siin ringi reisida. Tegelikult pole ka raha selleks. Töötame siis siin ei kusagil kartulipõldude vahel. Jaa, Merit ja kartulid. Minu töö on nö hinnata kartuleid. Olen siis selle kartuleid üleskorjava traktori taga koos teiste töötajatega ja kiiresti kiiresti peale välja viskama katkised kartulid, muda, kivid, rohu jm rämpsu. Väga raske ei ole, aga igav on. Oi kui igav. Ja päeva lõpuks olen ikka jube väsinud. Eriti eile. Alustasime siis neljapäeval ja oleme ainult 2 päeva töötanud, sest täna sajab ja pühapäevad omn nagunii vabad. Ja kui alguses pidime töötama õhtuses vahetuses kella 13-20ni, siis Jim (meie boss) ütles eile, et kui meile sobib, siis võime pikad päevad teha. Ja kui magada tahame mõni hommik, siis on ka okei. Et siis pikad päevad algavad kell 6 hommikul ja lõpevad kell 20 õhtu. Ja eks me püüame neid pikki päevi siin teha, esmaspäevast laupäevani, et ikka reisimiseks natuke raha teenida.

Ja elame kohe põldude kõrval kõige suurema ülemuse mahajäetud majas, kus on köök pliidiga, dušš, madratsid ja kamin. Aga ega meil rohkem vaja polegi, meil on ju 2 matkatooli olemas. Peaasi et elekter ja kuum vesi oleks olemas ja külmkapp ka muidugi.

Ja jääme siia arvatavasti mingi 2-3 nädalaks, eks see selgub jooksvalt ja palju oleneb ka ilmast. Kui on kuivad ilmad, saame rohkem vagusid tehtud ja lõpetame vast kiiremini, kui sajab, sis venib kohalolek ajaliselt, mis on paha meile.

Ja kuna ma nüüd mingi nädal-kaks internetti ei saa, sest see asub liiga kaugel ja pole nagu aega ka, siis tuleb väike paus vahele. Ja ega mul tegelt midagi väga jagada ka pole. Kartulid siin ja kartulid seal. :) Teie aga chillige kevade ja päikese meeleolus ja olge ikka vahvad!

Kallistab,
Merka.

No comments:

Post a Comment