Tuesday, March 6

Cameron Highlands endiselt vihma all.

Nagu kellavärk, iga pev kell 2 hakkab padukat kallama. Nagu eile, nii ka täna. Hommik on ilus ja päikesepaisteline, siis kogunevad pilved mägede ümber ja vihma tuleb rohkem kui küll. Hetkel on kell 17:30, ja endiselt sajab. Kõht teeb korr korr ja tahab süüa, aga mina peidan end vihma eest.

See selleks. Täna hommikul käisin aga teeistanduses. Kõndisin oma 10km kokku maha, aga ära selle nägin. Ilus oli. Nii, nagu ma vaimustusin riisipõldudest, nii vaimustusin täna ka teepõõsastest. Neid oli niinii palju kohe. Ja ka siin ei kujuta ma väga ette, kuidas neid lehti korjatakse. Muidu suht lihtne, aga mõnikord on mäeosa ikka nii järsk, et ma tuleks kohe hophop pepu peal sealt alla. Ei suudaks ma neid lehti küll püstiseistes korjata. Taaskord imetlen neid inimesi. Üks asi oli teistmoodi ka. Seekord tegid tööd mehed.

 




Malaisia inimesed on ka sõbralikud. Ma arvan, et sõbralikumad kui Balil. Vähemalt selline mulje on mul jäänud. Hinnad on siin okad. Odavam nats või sama nagu Balil. Teised, kes juba käinud Laos, Kambodžas ja Tais ütlevad, et Malaisia ikkagi kallis. Tore on teada, et liigun ikka odavama poole :)

Homme asungi jälle teele, kohe varahommikul. Sõidan Penangi saarele, mis pidi ilus olema. Ilus Unesco päranditega linn seal. Lähme uurime seda veel enne Taid, teeme seal ilusasti ka Tai viisa ja siis padavai Taisse. Sellised on hetkeplaanid. Püüan nüüd end sööma murda. Tsau.

No comments:

Post a Comment