Tuesday, January 18

Avastused.


Täna ma avastasin, et olen vanemaks jäänud. Isegi, kui tunne on kui 24.aastasel, siis kortse vaadates on näha, et jaa, Merit vananeb. Eks kindlasti päike aitab ka sellele kaasa. Uih. Aeg ajalt toas vaatan, et ma olen liiga pruun. Just käed, õlad ja selg. Sellepärast ma nüüd päikest väldingi. Eile tuli minu suust esimest korda välja selline lause: „Ma ei taha randa minna.“. Uskumatu, eks! :)

Lisaks avastasin, et ma ei saa oma tallaaluseid vist kunagi enam puhtaks. Siin käiakse palju paljajalu. Ja suht igal pool. Nii rannas, tänaval, supermarketites, bensukates kui ka söögikohtades. Ja mulle see komme väga meeldib! Kuigi, tuleb tõdeda, et ei rannas ega tänaval ma väga paljajalu käia ei saa, sest nii liiv kui asfalt lissalt kõrvetavad!!! Aga muidu on tore ja las need jalad siis olla mustad. Loodus ju :)

Mis mulle veel siin meeldib, on see, et WC-d on tasuta. Ja neid leiab enamvähem igal pool., nii tänavatel, rannas, parkides. Ja paber on ka alati olemas. Alati. Ja suht puhtad on enamus neist, ei haise ega midagi. See mulle meeldib, ei pea muretsema, kui palju vett juua.

A, üks sõna tuli veel meelde, mille kasutamist püüan koguaeg meeles pidada. Pardon. Ehk vabandust, mida saab siis kasutada, kui ei kuule ja tahad kordamist. Mida ma kasutan ikka tihti. :) Aga tavaliselt ütlen ma siis „sorry“, niiet jah, püüan end ringi harjutada ja olla nagu kohalik.

Praegu aga uute avastusteni!
Mina.

No comments:

Post a Comment