Friday, January 14

Haige hing sai tervemaks.

Täna ma parandasin oma hinge natuke. Päris terveks ei saanud veel ja rahakott läks ka kergemaks, aga ilusad pildid on jälle nimekirjas ja panevad mu naeratama. Nimelt sain omale uue mänguasja :) Ilus ja läikiv ja must.


Kui aku täis saab, siis saab jälle uusi maid avastama hakata. Endiselt aga igatsen suurt musta Canonit ja loodan iga päev, et tal hing veel sisse tuleb. Ma ei anna alla!

Täna ostukeskustes olin ma tugev. Nii palju punaseid allahindluste silte ja nii palju väikeseid numbreid, et oleks hea meelega tormi jooksnud ja oma tuju tõstnud, aga ega see seljakotirändaja elu kerge pole, nii et enne kui uut tööd pole, pole ka materiaalset preemiat. Preemiaks on aga hoopis megailusad vaated, päike, ookean, liiv ja ilus elu! Ja see on kõige parem preemia üldse!

Mõnusat päeva teile, mina lähen nüüd muru niitma :)

No comments:

Post a Comment