Sunday, October 30

Queenstown.

Viimaks ometi oleme sisseelanud Queenstowni. Kõige rohkem kiidetud linnakesse, mis on tuntud oma rahaneelamise poolest. Sest siin on lissalt nii lihtne kogu raha nö ära kaotada. Queenstown on supper talvepesitsus suusakuurort. Niiet enamus maju kuulub siin rikastele. Queenstowni eeliseks on see, et ka suvel siin juba igav ei hakka ja inimtühi pole see kunagi.

Niiet nagu aru saite, on siin kõik topelt kallim, no enam-vähem. Ja siin on kui palju teha. Lihtsalt linnas järvekaldal mägede keskel jalutada, paadiga järvel kruiisida, skydivida, bungy hüpata, jetboatiga ringi kimada, raftida mööda kärestikulisi jõgesid, mägironimist katsetada, suusatada (küll ainult talvel) jne jne. Ei oska kahjuks kõike kohe eesti keelde tõlkida.

Meie siin enamuse ajast lissalt chillisime linnas, mängisime frisbit, jõime kohvi, istusime ka netis, magasime telgis ja lissalt nautisime kõike seda ilu siin.

suur kiwi lind

Oi, ja üks päev ronisime ühe 1700m mäe otsa. Mt Alfred nimeks. See oli nii raske, et ma tahtsin kogu aeg otsa ringi pöörata ja alla minna. Aga David ei lubanud. Niiet ainult üles me ronisime. Ja vaated olid lihtsalt megad. Kõike seda higi ja vaeva väärt. Supper 360kraadi! Ja seda me seal umbes tund aega nautisime. NB, see pilt, kus kahekesi oleme, eksju, seal paremal taga on üks mets. Ja see mets on Sõrmuste Isanda filmist, kaader, kus puud metsast välja jooksevad. Just nii ongi :)

Ja siis üks teine päev, laupäev, käisime ühe kohalikuga (kes tegelt elab Stockhomis, kuna isa sealt pärit ja enamuse ajast ka ise seal resideerub) suurte kivirähnide otsa ronimas. Bouldering, nii seda siin kutsutakse. Ronid kivide otsa ainult matt all. Kukkumiseks ikka. Ega ma alguses küll ei julenud, sest ma ikka kardan ju kõrgust. Aga kui esimene tehtud sain, siis tuli ka teine. Rohkem ma siiski ei riskinud. Päris vahva oli, teate. Tundub, et mul on peidetud anne siin :)

Nüüd aga lõpetan oma pika loba ära, sest tuleb jälle teele asuda. Toidupoodi ja camping kohta otsima, kuhu oma telk siis ööseks üles panna. Ja homme, homme lähme imeilusasse Doubtful Soundsi kruiisima päevaks, Davidi sünnipäeva tähistama. Sellised toredad plaanid meil siin.

Teile aga värvilist ja päikselist sügist sinna ja järgmise korrani siin.