Thursday, November 17

Käsitöö.

Sain siin omale üleeile uued ehted. Või mitte just ehted, aga Uus-Meremaale sobivad mind kaunistama küll. Tegelt siin on need ikka ehted. Et siis ehted ikka jah. Issand kui keeruliseks ma nüüd asja ajasin. Igatahes, Hokitika on veel tundus rohelise kivi poolest. See on väga oluline osa Maori kultuurist, sest kõik nende ehted, tööriistad, kujud jm on just sellest kivist valmistatud. Kutsutakse seda kivi kas siis Greenstone, Jade, Pounamu. Enimtuntud nimed.

Maori viljakuse sümbol
Kuna David tahtis endale ka teha, siis läks tema töökotta et endale ehet teha. Jube ilus tuli muideks. Ma ka nüüd natuke tahaks, aga las olla. See-eest võtsin mina kaasa Samoalt leitud kaks teokarpi ja lasin neile augud sisse puurida, et siis neid ehetena kanda saaks. Ühest sai käevõru ja teisest kaelaehe. Mitte küll minu tavaline stiil, aga hetkel meeldib :) Ju olen nii Uus-Meremaa lainel ikka.

Davidi kaelaehe, üks pool on "fern" e sõnajalg, kohalik sümbol ja rugby meeskonna sümbol ka
ja teine pool on skorpion, tema tähtkuju
 
üks teine uus kaelaehe, mis on tehtud kas lehma vm muust luust ja Maoride sümbol. Tähendus: kasvamine, uued algused ja harmoonia.
ja niisama ülejäänud Samoa teokarbid
A, kogu aeg unustan oma uudise ära. Sain viisapikenduse!! Kuni 23.veebruari 2012 olen mina ilusasti Uus-Meremaal :) JA siis koju! Vot nii.

No comments:

Post a Comment