Monday, November 7

Plaanid ja nende muutmised.

Nagu te teate, plaanisime me siis lõuna poole sõita ja seal ringi hängida veel, ühele saarele matka minna jne. Aga kui lõuna poole sõitma hakkasime, otsustasime 50km hiljem ringi pöörata ja hoopis üles põhja minna, mööda läänerannikut, mis meil täiesti nägemata. Mõeldud, tehtud. Keerasime auto ringi ja asusime uuesti Queenstowni poole teele.

Nii me siis sõitsimegi ülespoole ja peatusime Wanaka järve ääres. See on Queenstownist nats põhja poole. Ja oi kui ilus siin on. Jaa, oleme veel siin, 5 päev juba. Mäed ümber järve. Suht nagu Queenstowngi, aga väiksem ja vaiksem ja rahulikum. Väga palju rahulikum.

Muide, vahepeal tuli ju meil lund siin jälle. Nüüd siis 4 ööd tagasi. Ehk üks hommik mägede vahel ärgates olime ümbritsetud lumistest mäetippudest. Äge, eks! Mulle isegi meeldis, väga. Tundsin end mõnes mõttes nagu laps kommipoes, kes ei tea kuhu poole joosta ja millist pilti teha. Ainult pildistasin. Hea oli selle juures ka see, et maa ise ju kuiv ja pole miinuskraade.

Aga muidu oleme siin kohapeal palju palju matkanud. Küll 40min, 45min, 1,5h, 3h. Ja ikka ülesmäge. Ja alla tuleb siis ju ka tulla, eks. Aga mõnikord tuleb hing küll seest välja. Aga ei saa ju mitte ronida kui tead, et vaated on megad. Ja neid vaateid ma tahan! Ja siis naudin. Olen juba nii palju ilusaid kohti leidnud, kuhu ma võiks oma maja ehitada. Ehhe. Ja täna ongi väike puhkepaus meil, sest mõlemal põlved valutavad ja keha väsinud. No ei jõua enam. Eks siis homme uue hooga :)

Pilte näitan teile millalgi hiljem, kui saab kuskil tasuta netti ja aega neid üles panna. Eksju. Praegu aga ütlen tsau ja lähen ostan ühe hea kohvi, sest ma olen nüüdseks juba 3 päeva ilma olnud ;)
Lehvan.

No comments:

Post a Comment