Tuesday, November 15

Matk.

Tegime siin vahepeal ühe kahepäevase matka. Copland Track, 17Km ja 7tundi hütini ja järgmine päev samamoodi tagasi. See oli meil esimene ööga kogemus. Tavaliselt ikka ühepäevased matkad. Lihtsam ju, ei pea tervet elu kaasa tassima :) Nüüd otsustasime selle järgi proovida, sest preemiaks olid tasuta looduslikud kuumaveeallikad. Mõnus ju, eks! Ja nii siis tegimegi. Pakkisime hommikul oma kotid punni, makamiskotid, tekk, magamisriided, rätik, söögitavaarid kaheks päevaks, gaasipliit, tassid, nõud, kreemid jne jne. Ei olnud väga tagasihoidlikud. Järgmine kord oleme kindlasti targemad. David võttis minu suure koti, nii 15kg, ja mina tema väikse seljakoti, u 5kg. Ja ma ei kujuta seda 15kg ette, sest juba 5kg olid mul õlad valusad. Just nii nõrk ma olengi.

Rada ise ei olnud väga raske, sest 1000m ronimist ei olnud. Kulges natuke üles, natuke alla ja suht palju oli ka tasast. Raskeks tegid muidugi koti raskus, muda, kivid ja jõgede ületamine. Nii et minnes oli 7h ja tulles õnneks 6h. Tulles saime vihma ka. Aga oli seda kõike väärt. Esimene ilm oli ilus ja sai hüti juurde jõudes kuumaveeallikas mõnuleda. Kuum oli see tõesti. Ja öösel sai satelliite vaadetud ja täiskuukuma imetletud. Mõnus.

 
 
 

 

Selline tore seik meil siin oli, millest taastun siiani. Olen laisk ja liigutada ei viitsi ja ainult sööks. Tõsiselt nagu, iga kahe tunni tagant tahaks süüa. Ja rämpsu just, tugevat toitu, chipse ja burgerit ja jäätist ja lihapraadi, nämm nämm :) Kahjuks õhtusöökiks meil siiski riis ja juurviljad, nii palju siis tugevast toidust :D Nüüd aga homseni!

No comments:

Post a Comment