Monday, December 19

Meetegu.

Täna me alustasime meeteoga! Viimaks ometi. Ja mulle see meeldis. Mõnus vaheldus traatide pingutamisele ja raamide tegemisele. Lisaks kõigele uuele õpitule sain veel mett limpsida. Nämm.

Protsess iseenesest on lihtne. Meekäred asetatakse ümmargusse masinasse, trumilit meenutab mulle miskipärast, kus mesi raami sees olevatest kärjedest eraldatakse. Kestab see kiire trummeldamine 7 minutit. Eraldatud mesi pumbatakse läbi filtrite suurde 1,5 tonnisesse konteinerisse. Minu töö oli meega raamid masinasse panna ja pärast välja võtta. Lihtne. Kleepuv. Magus. Nii mu päev mööduski. Täna tegime vist 600liitrit mett. Kui on hea hooaeg, toodavad nad 11 tonni mett. Uskumatu ma ütleks!

masin, mis eraldab mett
filtreerimine
 

Lisaks meeteole käisin täna päevitamas. Kui ma üldjuhul olen hakanud päevitamist ja päikest vältima, siis täna lubasin omale 1,5 tunnise lesimise. Nii mõnus ja soe oli. Vist sai natuke ikka jumet ka. Õnneks on nüüdseks pilved meid rahule jätnud ja päike väljas. Ja kuigi täna hommikul oli ainult 5 kraadi sooja, siis nüüd õhtul näitab kraadiklaas 21 kraadi. 

Täna õhtul lähen veel mullivanni siin, kutsuvad nad seda spa pool. Saan 40kraadises vees mõnuledes päikeseloojangut nautida. Vot see on elu! :) 

No comments:

Post a Comment