Tuesday, December 20

Tegusad kui mesilased.

Täna oli meil taaskord käsil meetegu. Ja kiire töö. Saime täna 1,5 tonni mett. Supper! Aga oi kui palav oli. Päike soojendas ruumi saunaks. Siis tuili jälle õue end tuulutama minna. Mesi muideks maitseb endiselt väga magusalt!

Peale lõunat läksime aga purjetama. Küll saab siin ühes kohas ikka palju uusi asju tehtud. Ja mina ka purjetasin, küll natukene, aga siiski. Paat oli teate jube väike ja väga raske oli supsti purjesuunda ja enda suunda muuta.

ausõna, ma olen paadis :)

Ja oi, delfiine nägin ka täna. Kahjuks nad küll veest välja ei hüpanud, aga uimed tundin ära. Siin kandis on Hector delfiinid, kes peaksid olema maailma väiksemad delfiini. Hea teada, et mu silmanägemine veel normaalselt funktsioneerib.

Praegu mõtlen, et ongi mul ainult 1 päev veel siin jäänud. Nii nii kiiresti on see 1,5 nädalat läinud ikka.. Ja uskumatu on ka see, et 5 päeva pärast ongi jõulud.. Kas teil lumi juba sajab?

No comments:

Post a Comment