Saturday, February 25

Öö ja päev Singapuris.

Singapur on nüüdseks omadega ühel pool ja Bali aeg in käes. Singapur oli tore. Puhas ja ilus. Mulle meeldis seal ka eile päeval. Eriti meeldis mulle Chinatown. Sinna võikski uudistama jääda ja templeid külastada. Kesklinn ja suured ostutänavad on ka toredad, aga siiski on see jõe äärne lahedam just õhtul, tuledes. Palju palju ilusam. Pikka juttu ei tee, pildid räägivad enda eest.

populaarne õhtune söögikoht
 
kasiino-hotell
Little India linnaosa
 
värviline ja populaarne Clarke Quay
 
turg Chinatown linnaosas

tempel
 
 
Buddha tempel

Balile jõudsin eile ilusasti. Olen ühes hotellis, kus Kadri vend oma sõpradega on. Natukene juba eestlasi siis mu teel. Tegelt palju, 8 eestlast :) See on tore, sest ega mulle ikka üksi väga ei meeldi. Eesti keelt oli alguses ikka naljakas rääkida. Kui midagi väga äkki midagi öelda või kommenteerida tahan, siis tuleb hetkel veel see inglise keeles suust välja. Tropi tunne tekib veic, nagu püüaks väga uhke olla :)

Hetkel oleme Kutas, mis on jube turistikas ja peo koht. Täis pidutsejaid, klubisid ja shoppamist. Eile käisime ka nats väljas. Kui Singapur on puhas ja ilus ja nö rikas, siis Bali on räpane ja täis kaubitsejaid, kes sulle igast stuffi pakuvad ja sind igale poole tirivad. Täna passisime rannaääre hotelli basseinis. Palav on siin ikka. sõime sushit ja ei teinudgi väga midagi. Hommikusöök ja hiline lõuna on kõik mis vaja. Ja homme saangi juba Kadriga kokku. Nii ootan seda! Hetkel siis sau ja palju palavust teile ka sinna :)

No comments:

Post a Comment