Thursday, February 9

Rannaelu, rannaelu..

Meil on siin endiselt tore. Päike paistab, ilm on palav ja rannad on ilusad. Viimased päevad olemegi siin peesitanud rannas. Käisime üle-eile New Chums rannas. Üks ilusamaid randu maailma (kuulub 10 parema hulka). Ja seal oli ilus ilus! Korjasime merekarpe kivide pealt ja alt, peesitasime päikese käes (mitte küll väga kaua, sest päike siin kõrvetab ja sa lõpetad punasepunase vähina), jalutasime ja lissalt nautisime suuri laineid ja valget liiva.

New Chums Beach

Paar pilti ka Mike juures olemisest: suur puuviljapuude ja juurviljade aed ning metsik põssabeebi :)

Teekond Coromandeli poolsaarel tagasi lõuna poole oli eile mega! Vaated on ikka ilusad. Kogu see rannajoon ja saared, mäed ja muidugi õhtune päikeseloojang.

Hetkel oleme Thamesis, lõunapoolseim linn Coromandeli poolsaarel ja varsti asume Aucklandi poole teele. Homme püüame auto ära müüa, kõik palun pöidlad pihku, et siis vabad olla ja Aasia reis ette võtta. Lisaks tegeleme veel hoolsasti viimaseks nädalaks wwoofimise otsimisega, soovitatavalt ranna lähedal, et ei peaks jumala eest kuskil hostelis olema. Taaskord pöidlad pihku! Hetkel aga läks kõht jube tühjaks, peab lõunat meisterdama minema. Endiselt muide pugime arbuuse ;)

Teie aga pidage seal külmas ikka vastu, eks! :)