Thursday, May 5

Kartulid siin ja kartulid seal.


Taaskord kirjutan kartulitest. Ja natuke ka oma tegemistest. Kartulid ümbritsevad mind endiselt ja tundub, et veel 2-3 nädalat. Kuna siin on olnud nii hull sadu, mis on põllud jube mudaseks ja töötamiskõlbmatuks teinud, siis saime pühade ajal kohe pikalt puhata (reede, pühapäev, esmaspäev, siin kõik punased pühad). Ja ka eile ning täna saime natuke vihma. Aga eelmine nädal oli see-eest väga mõnna. Hommikuti oli härmatis, maa oli valge, aknast nähtavad mäetipud lumised ja siis päeval oli nii sossu. Kohe nii sossu, et ma olin t-särgi väel. See oli mõnna! Selline sügis mulle meeldib, kohe väga :)

Eestlasele kohaselt nüüd ilmast siis räägitud. Järgmised teemad. Tööd olen ikka teinud. Nüüd seitse päeva järjest ja täna eile tundsingi mega väsimust juba. Mitte ei suutnud 18ni vastu pidada. Külm oli ja vihmane ja igati paha. Aga kuna täna pole veel põllule kutsutud, siis saab õnneks kosuda. Kamina ääres soojas kohvitass käes. Veel üks asi mis mulle siin meeldib :)

Lisaks kartulitele oleme ka natuke siin ringi sõitnud. Suurel reedel käisime matkamas sellisel mäel nagu Mt Somers ja siis sõitsime Rakaia Gorge'i, kus on ilusad vaated jõele. Püüan millalgi Facebooki pilte ka panna, lõuna saarest. See päev oli nii mõnus ja soe. Ärgates, mis oli tookord kell 12, sai õues sooja päikese käes kohvi juua. Vot see on ikka mõnus sügis! Oletan, et mingi 23 kraadi sooja oli sel päeval.

Ja siis üle-eelmisel pühade pühapäeval sõitsime ühe järve äärde, Lake Clearwater. Ka see päev oli mõnna mõnna ilm. Päike ja sossu, nagu suvi, aint tuuline. Terve tee järve äärde ja sealt veel edasi, tee lõpuni, oli mega mega ilusad vaated. Mägedest ümbritsetud. Ma ei saanud kaamerat hetkeski käest panna või pead pöörata. Ka Sõrmuste Isandat filmiti seal mägedes. Jaa, ilus on ka siin saarel. Ikka väga ilus. Mõlemal saarel. Ja ma pole veel lõuna saart väga näinudki. Tean, et mind ootab mega ilu ees. Seda ma tean.

Ja pühade-esmaspäev oli meil seenevihma päev. Siis passisime toas, vaatasime filme, soojendasime kamina ääres, sõime kartuliputru. Muud me siin ei söögi kui kartuleid. Tuleb ju see võimalus ära kasutada :D Ja porgandid on meil ka, lillad. No ja vahest lubame ikka pastat ka, kanaga, ja McDonaldsis burgsi ja jätti ;) ehhee.

Tööst veel niipalju, et nüüd töötame 8st 18ni, sest hommikul vara ja õhtul peale päikese loojumist on pinnas liiga niiske. Või midagi sellist. Ja aina rohkem väsinud ma olen. Raske on ikka hommikuti nii vara üles saada. Ja siis kui on vaba päev ja saab kaua magada, ärkan mina ikka mingi 6 üles. Vist juba harjunud sellega. Ja mõni õhtu lähen magama juba kell 21. Nagu vana inimene. Ja kuigi see töö pole alati just meelakkumine, on inimesed toredad, nalja saab palju ja eks see kõik on ikka ilusama ja toredama reisimise eesmärgil :)

Ka majas on juba mõnnam. Teeme ikka tuld kaminasse igal õhtul ja aeg ajalt mõnulen vannis ka. Ja veini joon ka. See on hea, väga hea. Püüan iga kord midagi uut osta. Kohalikke lõuna saare marke. Mõnna, eks? Avastamisrõõm. Ja hiired on meil endiselt juba liiga kodused siin. Hiirelõkse on meil nüüd 3. Mingi nädalake tagasi õnnestus üks ka kinni püüda. Porgandiga kusjuures. Hommikul oli nii kahju teate. Aga muidu on nad ikka kavalad ja targad siin. Küll paneme neile juustu, kurki, šokolaadi, suhkrut, mett, igale poole lõksu peale, aga ei midagist. Vot nii haritud hiired on siin.

A, kas ma rääkisin, et meil on telekas nüüd juba paar nädalat. Ma nii armastan ikka teleka heli. Kodune tunne kohe. Mulle meeldib. Saab kohalikke seriaale, uudiseid ja filme vaadata. Esmaspäeval on Meeleheitel koduperenaised ning Vennad ja Õed, teisipäeval kohalik seriaal Go Girls ja Off The Map ning kolmapäeval Cougar Down. Peale tööd õhtuti igav igatahes ei hakka ;)

Selline mu elu siin praegu ongi. Töö ja kartulid ja telekas ning vahest ka McDonalds ja internet. Ja teie mul seal, nautige aga imelist kevadet, linnalaulu, päikest ja väheseid riideid :)
vaade minu hetke-kodu-aknast
Cheers!

No comments:

Post a Comment