Saturday, June 4

Hanmer Springs.

Üks osa plaanist on nüüd paika pidanud. Jõudsime neljapäeval ikka ilusasti Hanmer Springi kohale. Küll mõningase hilinemisega, aga siiski kohale me siia jõudsime. Ja nagu näete, oleme siiani siin. Mis tähendab, et osa plaanidest on juba muutunud ja Kaikourasse me ei jõua. Miks? Sest me tahtsime lühe mäe otsa ronida ja neljapäeval ei olnud selleks aega. Ja mõtlesime ka mitte kiirustada. Nii me siis ronisime neljapäeval ühe pisema künka otsa, Conical Hill ja nautisime sealset vaadet. Pärast jalutasime nats suusakülakeses ringi ja nii see päev oligi, rahulik. Aga reedel hakkasime juba 10st Mt Isobeli otsa ronima. 1319m kõrge. Ja võttis aega, koos puhkepauside, pildistamiste ja poole tunnise lõunaga 5h. Natuke raske oli ka, muidugi, hing tahtis aeg ajalt välja hüpata, aga hakkama ma sain. Isegi David ütles, et on minu üle uhke. Ma ise olin ka! :) Ja see ronimine oli seda väärt. Megad megad vaated. Nii külakesele kui ümbritsevatele lõpututele mägedele. Olekski võinud sinna istuma jääda, kui külm poleks hakanud. Siin mägede vahel on nüüd päris krõbe. Muidugi mitte krõbe meie mõistes, aga ikkagi jahe. Ja püüan millalgi facebooki kõik need megad pildid ka üles panna.

Conical Hill

algas meie ronimine Mt Isobeli tippu

jeee, tipus!!! :)
vaade poole mäe.
Oi, ja õhtul käisime siis "hot pools'ides". Ligunesime erinevates kuumades basseinides kokku 3,5h. Uh. Aga vähemalt oli soe, sest väljas oli ju nii külm. Ja need basseinid olid muidugi kõik õues. Mõnusss.

Nüüd aga asume teele tagasi lõuna poole natuke. Ja eks ma annan teada, kui üks kindel otsus meil tehtud. Hoian teid ikka kursis oma elukesega siin! ;)

Seniks aga nautige suve ja kuumust! :)