Saturday, December 25

Jõulud plätudes.

Minu kullakallikesed, minu armsad kodused..
Soovin teile imelisi jõule täis rõõmu ja soojust, kalleid inimesi ja mõnust armsat olemist :) Ja muidugi ka jõuluvana lahket ja punapõskset ;)


Minu tänane jõulu laupäev on olnud töine. Samas sain jälle ka natuke jõulutunnet, mis on raske tulema, kuna õues on soe, kõnnin plätudes ja maikas ringi ning lund ju ei ole. Aga lisaks tööl lissalt koristamisele ja homse jõululõuna ettevalmistamisele (mul oli täna ka viimane tööpäev), sain kuuske ehtida. Jeeee :) Ja isegi, kui tegu polnud päris kuusega ja isegi, kui oli mega naljakas oksi ja kuuske kokku panna, oli lõpptulemus siiski armas.


Väikest jõulutunnet aitas tekitada ka eilne jõulutuledes jalutamine. Nimelt on kohalik jõuluaegne vaatamisväärsus sellise koha nagu Temple View külastamine, kuna sealne kirik ning ka kohalikud majad on kõik jõulutuledes. Ja inimesi oli seal nii palju, nagu oleks mingi kontsert toimunud. Igatahes, väga armas.


Ja veel aitab jõulutundele siin kaugel kaasa jõulukaardid kallikestelt. Seni on küll ainult üks minuni jõudnud, aga tean, et mõned on veel teel :)

Jänksilt!!!! :)

Ja, kõige viimaks, veel viimased järelejäänud piparkoogi minu kallilt Katult, ma hoian neid kui kullateri :) Lissalt nina pistmine pakki ja nende lõhna nuusutamine on ise üks suur jõul :)


Nüüd aga saadan teile soojad jõulukallid ja veelkord, imelisi jõule!!!
Merka plätudes.

No comments:

Post a Comment