Friday, December 31

Niisama.

Kuna mul täna midagi tarka rääkida ei ole ja palavus teeb mõistuse ja kehaga ja üldse kogu olemisega oma töö, siis panen lissalt veel pilte üles. Ja just minu elust siin farmis, mis hakkab lõpule jõudma. Veel täna olen siin. Homme hommikul sõidame idarannikule Mount Manganui'sse, kus on nende suvemaja. Seal võtan ma vastu aastavahetuse. Rannas peesitades, mussi kuulates ja šmpat juues.. Mmmõnsaaa ;) Ja siis sõidame mõned päevad Coromandel poolsaarel ringi. Käime ära sellistes kohtades nagu Hot Water Beach ja Cathedral Cove, rohkem hetkel ei tea. Ja siis tulen sünnaks siia farmi tagasi, kuna otsustasin (Merka ja Kati ka soovitasid muidugi) oma sünnat mitte üksi kuskil rannas nukrutsedes tähistada :) Ja siis peale 8.jaan võtangi oma suure seljakoti täis asju selga ja asun kuskile poole teele. Sellised on siis minu lähituleviku plaanid.


Eesti rukkileib, mis pidas vastu umbes kuu ja puhkab nüüd viimse teranimi minu kõhus :)

mina, niisama õues istumas ja mõtlemas.. :)
mina köögi aknast vissidega rääkimas
ja ühele vissile vastu vaatamas :)


õhtune taevas siin
üks päev käisime vassusid söötmas, nad juba nummid ja uudishimulikud :)


ja veelkord mina


Uskumatu, et olen siin juba üle kuu olnud. Mõnikord tundub, et olen ära olnud terve igaviku. Teinekord jälle, et ainult mõned päevad. Aga aeg läheb ikka lennates. Ei väsi seda ma kordamast.

No comments:

Post a Comment