Tuesday, December 28

Teine jõulupüha ja traavivõistlused.

Teine jõulupüha algas banaani-kookose muffinite küpsetamisega ja need tulid välja nämmid.


Teist jõulupüha kutsutakse siin "Boxing Day". Ei teagi miks, pole ka uurinud. Ja sel päevad pakivad kõik oma lauad-toolid-telgid-diivanid, isegi bbq suured mustad kobinad, teevad hunnikus süüa, võtavad suures koguses jooki ja lähevad siia lähedale Pirongala traavivõistlusi vaatama ja piknikku pidama. Ja neid inimesi oli palju. Täitsa naljakas oli vaadata, kuidas kõik oma tekikestel ja telgi all istuvad, mussi kuulavad, söövad, teevad panuseid ja siis võistlustele kaasa elavad. Võistlused kestsid 11st 16ni ja kuskil 9 sõitu oli. Päike oli mõnus, ilm oli soe. Sõin nämmad jäätist, jõin kohvi ja siidrit, tegin panuseid, kaotasin, ja pildistasin palju. Ja muidugi sain ka joodiku päevituse. Kuna hommikupoolik oli pilves, ei pannud ma muidugi päikesekreemi ja kui päike ükskord välja tuli ja kõrvetama hakkas, siis oligi mu selg punane ja ette sain valged triibud. Õppetund - Uus-Meremaa ilm on väga muutlik ja päike ohtlik. Aga taaskord, tunne oli naljakas. Kas tõesti jõulud? :)

Hobused reas oma võistluskorda ootamas

Nagu ikka, ei osanud ma jäätist valida :)

Minu panused

Nüüd ma juba proff sõitja ;)

Mina lähen aga taaskord hommikust sööma ja kohvi jooma, õue, päikese kätte :p Jube on see, et meil juba 27.dets ja esmaspäev. Kas keegi teab kuidas aega peatada? :)

1 comment:

  1. Tibu, uuri jänksilt, UK-s on ka boxing day, järsku ta teab!

    ReplyDelete