Friday, December 24

Jõulupuud.

Tänane päevasündmus tipneb siis sellega, et mingid nolgid kutsusid mind prostituudiks. Juhtus see lõuna ajal Hamiltonis, tänaval, kus ma lissalt seisin, seljas õlapaelteta pluus, jalas lühikesed püksid ja varbavahe plätud. Plätud, ma rõhutan. Ja juuksed olid veel krunnis. Kui see mingid rolli peaks mängima. Ei tea kas mul oli siis liiga vähe riideid 26 kraadi kohta või mis see nüüd rolli mängis. vähemalt märgatakse :D

Teine tippsündmus on see, et ma leidsin siin viimaks ometi esimese kuuse. Päris ehtsa kuuse, kuuse lõhna ja okastega. Ka see juhtus Hamiltonist, mööda Waikato jõe äärt jalutades. Waikato jõgi on Uus-Meremaa pikim jõgi, pikkusega 425 km. Päris pikk või mis.

See siis on ametlikult minu kuusepuu ja minu pink, kus ma oma jõuluõhtu veedan :)


Kohalik jõulupuu on aga lehtpuu punaste õitega, mis kasvab tavaliselt rannikuäärsetel aladel ja kasvab kuni 20m kõrguseks. Õitsemine algab detsembri keskpaigas, just jõuluajaks.. Nimeks on tal Pōhutukawa ja välja näeb selline:

punane õis

Lõpetuseks üks pilt eilsest kuust ja taevast, mis nägi mega välja. Kahjuks ei näe asjad piltidel kunagi nii ilusad ja vapustavad välja, kui päriselus, aga sellegipoolest, väikse aimduse saab :)


Mõnusat väikest jõulutunnet teile sinna siit soojast ja seekord päikselisest paradiisist! ;)

No comments:

Post a Comment